Dohodnite si bezplatnú konzultáciu - 0910 901 532
firservis
  • Úvod
  • Služby
    • Účtovné a mzdové služby
    • Založenie a registrácia firmy
    • Predaj ready made firmy
    • Virtuálne sídlo
    • Zmeny v obchodnom registri
    • Administratívna podpora
  • O nás
  • Blog
  • Kontakt
  • Úvod
  • Služby
    • Účtovné a mzdové služby
    • Založenie a registrácia firmy
    • Predaj ready made firmy
    • Virtuálne sídlo
    • Zmeny v obchodnom registri
    • Administratívna podpora
  • O nás
  • Blog
  • Kontakt

Blog

160524_1200x

Konatelia, máte už občiansky preukaz so ZEPom?

on 14 novembra 2016

Od 1.1.2017 bude mať každá firma (právnická osoba) automaticky zriadenú a aktivovanú elektronickú schránku, prostredníctvom ktorej budú môcť úrady s firmou komunikovať – zasielať listy len do tejto schránky. K elektronickej schránke sa dostanete na stránke www.slovensko.sk. To, ktoré úrady túto možnosť využijú hneď od 1.1. je v tomto čase predčasné hovoriť (napr. súdy určite ano..) ale postupom času určite všetky, vrátane daňových úradov.
Účinky doručenia budú rovnocenné ako pri štandardnej pošte a teda aj neprečítané správy sa budú považovať za doručené so všetkými následkami s tým spojenými.

Preto každá firma by mala mať zriadený prístup ku svojej elektronickej schránke.
Existujú dve možnosti:

  1. Konateľ si vybaví občiansky preukaz so zaručeným elektronickým podpisom a cez slovensko.sk sa bude vedieť prihlásiť do elektronickej schránky svojej firmy.
  2. Konateľ splnomocní inú osobu, ktorá bude elektronickú schránku spravovať – t.j. ktorá bude “dávať pozor” či tam niaky úrad niečo nedoručil. V tomto prípade si konateľ nemusí vybavovať občiansky preukaz so zaručeným elektronickým podpisom. Stačí keď dá overiť svoj podpis na žiadosti o udelení oprávnenia.

Využite našu doplnkovú službu administratívnej podpory a nechajte správu Vašej elektronickej schránky v našich rukách.

Zdieľať tento článok
0
0
0
PREDCHÁDZAJÚCI ČLÁNOK

Aké odvody, taký dôchodok…

ĎALŠÍ ČLÁNOK

Zvýšenie minimálnej hodnoty stravného lístka od 1. 12. 2016

Komentár

Zrušiť odpoveď

Najnovšie články

  • Povinnosť zápisu konečného užívateľa výhod do OR SR – pomôžeme Vám!
  • Čo spraviť, ak už si priznáme, že v Rakúsku vykonávame personálny lízing?
  • Zamestnávatelia, viete akú povinnosť máte voči RTVS?
  • Zvýšenie minimálnej hodnoty stravného lístka od 1. 12. 2016
  • Konatelia, máte už občiansky preukaz so ZEPom?

© Copyright 2019 - firservis | Developed by ECOMP Slovakia, s.r.o.